perjantai 7. tammikuuta 2011

Walk in a hairy Memory Lane

Nykyisellä hiusmallilla muistuttaessani Albert Järvistä, rupesin katselemaan vanhoja kuvia uusien inspiraatioiden valossa. Hiusmallini ja värini muuttuvat tiuhaan tahtiin ja yleensä vielä ääripäästä toiseen eli mustasta vaaleaan, ihan lyhyestä epätoivoisesti muutaman sentin pidemmiksi. Kuten olen niin monesti ennenkin kertonut -kärsivällisyyteni ei ole pitkä. Laitan kaikkien riemuksi muutaman edustavan otoksen itsestäni muutaman viime vuoden ajalta erilaisilla malleilla ja väreillä samalla kun lähden soittamaan aikaa luottokampaajalleni Annille!

Albert Järvinen inkarnaatio
Joulu 2010,kiehkura ja takatukka kiinni
Vuosi 2005, etutöyhtö osa.1
Vuosi 2006?, etutöyhtö osa.2

2006? Erittäin lyhyttä

2004?

Luoja yksin tietää...

Vuosi voisi olla jotain -90 mutta totuus lienee 2007

2007? Kauhea oranssipunaseka

2006 syksy, tykkäsin kovasti

2004 tai 2005, punainen ei ole mun juttu

Hieman pidempää, vedetty pannalla taakse, vuosi 2007

Vuosi 2007, pari pidennystä edessä

Voi äiti...

Kissana on kiva olla

2007 ja pulosongit oli kova juttu

Jorma Kääriäinen ja minä käytiin samassa parturissa

Vuosi 2009, upea hopeanharmaa. Ihana mutta hankala ylläpitää

2008 ja pitkää otsaa ja pulisonkeja
2008, mieluisa malli + väri

5 kommenttia:

Reeta kirjoitti...

2006 syksy ja Jorma Kääriäis-kuva on mun lempparit!

Anonyymi kirjoitti...

Jep -kaikki tyylikokeilut eivät istuneet ihan yhtä hyvin kuin toiset. Rohkeeta tai froteeta ;) Pulisongit näkyivät olevan verrattavissa silmien kissaviivojen pituuteen...

SalSaDesign kirjoitti...

Reeta: Juu, toi tyyli oli mulla Vammalassa ollessa :)

Anonyymi: Ei ole onnistuneita ei XD mutta on kaikenlaista mallia tullut kokeiltua, tiedän ainakin sen ettei punainen ole mun väri :)

Niina Oivi kirjoitti...

Joo, ihan kaikki ei oo sun juttu! Pyrskähdin tossa täti-lookissa, huulpunnaa ja kaikkee!!! & olin erittäin inspiroitunut oliskohan vaalea kupari malli sivustapäin-kuvasta. Samoin tummatukkainen ulkokuva-style oli kymppi. Parturiin päin mäkin, nyt tulee lyhyttä ja ytimekästä ja väri tummenee ainakin asteen pari.

Niina Oivi kirjoitti...

...eli hieman vielä; 2006 syksy on se jota hain - ihana. Ei se punakelta-ööö ; )